پیام رئیس دانشگاه زابل به مناسبت ۲۲ اسفندماه، سالروز بزرگداشت شهدا

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۲:۲۹ کد : ۸۳۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۴
پیام رئیس دانشگاه زابل به مناسبت ۲۲ اسفندماه، سالروز بزرگداشت شهدا

دکتر افراسیاب رئیس دانشگاه، در پیامی فرارسیدن 22 اسفندماه، سالروز بزرگداشت شهدا و صدور فرمان تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به دستور امام راحل (ره) را گرامی داشت. به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

 

باسم رب الشهدا و الصدیقین

شهدا ترجمانِ ماندگارِ تمامی ارزش های مقدّسی هستند که انسانیت و شرافت و آزادگی در پرتوی آن، جان و رمق می گیرد و متعالی ترین مفاهیمِ معنوی در پناه آن دوام و استمرار می یابد. سلحشوران جاودان نامی، که سودای قوّت و قدرت و اقتدار و اعتبار میهن در سر داشتند و در این مصافِ مردافکن، با تلاشی مقدس، قله های رفیع شهادت و رشادت را درنوردیدند، سروِ قامت را سپرِ تندبادهای هجوم دشمنان نمودند و فصلِ شگرف و شگفتی در روایتِ ایثار و ازخودگذشتگی انسان گشودند.

این‌جانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه زابل فرارسیدن 22 اسفندماه، سالروز صدور فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی که به نامِ «روز بزرگداشت شهدا» زینت بخش تقویم هاست را به تمامی هم میهنانم تبریک و تهنیت می گویم. ضمن اهدای درود و ادای احترام به روح بلند تمامی شهیدان والامقامی که نماد و نمودِ هویتِ این ملتند؛ امیدوارم ما که وارثان این امانت سترگیم، در این کورانِ تحریم و تهدید و تحمیل؛ رسالت پاسداری از آن را ازیاد نبریم و فانوس یاد و آرمانِ شهیدان را همواره به شعله ی تکلیف و تعهد و ایمان، در جان و اندیشه مان روشن نگاه داریم.


( ۱ )

نظر شما :